.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستاهای کوهستانی جنوب مازندران گازرسانی می‌شود
فرماندار سوادکوه با اشاره به برطرف کردن مشکلات زیست محیطی توسعه طرح گازرسانی مناطق کوهستانی، گفت: در هفته دولت روستاهای کوهستانی جنوب مازندران گازرسانی می‌شود.
به گزارش شمال نیوز،عبدالجواد توحیدی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند و بدانیم با شهادتشان انقلاب اسلامی ایران در جهان پرصلابت تر شد.

وی افزود: سوادکوه در مسیر پایتخت به مازندران قرار دارد و سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران بوده و تلاش شد خدمات ارزنده ای به آنان ارائه شود.

فرماندار سوادکوه تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا مردم با دستاوردهای نظام و عملکرد دولت آشنا و مطلع شوند که در هفته دولت 60 طرح و پروژه عمرانی با 25 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مهم‌ترین پروژه شهرستان سوادکوه گازرسانی به 15 روستای دهستان کسیلیان بخش زیرآب با 9میلیاردتومان اعتبار و آبرسانی به چندین روستای بخش آلاشت با 2میلیاردتومان اعتبار است.

فرماندار سوادکوه گفت: افتتاح کارگاه فاز جدید لوله وحید درشهرک شورمست در جهت تولید پلی اتیلن آبیاری قطره ای با هفت یلیارد تومان از دیگر پروژه‌ها در هفته دولت است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز جامع سلامت، افتتاح مسکن مددجویان، آسفالت جاده ای اصلی و فرعی، افتتاح ساختمان دهیاری و تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه بخشی دیگر ازبرنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است، افزود: مراسم یادواره شهید رجایی و باهنر نیز روز چهارشنبه در زیرآب برگزار می‌شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.